Skip to main content
CONTACT:    conta@euroconthr.ro     sau    +40 723 055 642

SERVICII CONTABILE

Serviciile Eurocont and H.R. sunt adaptate domeniului dumneavoastra de activitate.
Dorim sa construim relatii de incredere si pe termen lung cu clientii nostri, de aceea incercam sa mentinem un standard inalt de calitate,
cu tarife avantajoase, calculate in functie de marimea firmei si domeniul de activitate.

Tarifele Eurocont and H.R. pornesc de la 197 lei/ luna.
Pentru firmele nou infiintate, prima luna este GRATUITA.

Contabilitate primara

Contabilitate primara se refera la intocmirea documentelor contabile urmatoare, care stau la baza inregistrarii in tranzactiilor economice:

● Contabilitatea registrului de casa;
● Contabilitatea notelor de intrare-receptie (nir-uri);
● Intocmirea deconturilor de cheltuieli;
● Intocmirea facturilor care trebuie emise de catre client (facturare);
● Intocmirea de dispozitii de plata/incasare catre casierie;
● Completarea de chitante, cecuri, ordine de plata, foi de varsamant;
● Intocmirea de state de plata, pontaje.

Contabilitate de gestiune

Prin contabilitatea de gestiune, persoanele juridice pot obtine informatii care sa asigure o gestionare eficienta a patrimoniului, respectiv:

● Evidenta global-valorica, cantitativ-valorica, dupa caz, si intocmirea balantei analitice a stocurilor;
● Supervizarea inventarului de la 31 decembrie;
● Informatii legate de costul bunurilor, lucrarilor, serviciilor, pentru persoanele juridice care desfasoara activitati de productie, prestari de servicii, precum si de costul bunurilor vandute pentru persoanele juridice care desfasoara activitate de comert;
● Informatii care stau la baza bugetarii si controlului activitatii de exploatare;
● Informatii necesare analizelor financiare in vederea fundamentarii deciziilor manageriale privind conducerea activitatii interne;
● Alte informatii impuse de realizarea unui management performant.

Contabilitate financiara

Presupune, in ansamblu, o prezentare fidela a patrimoniului, a situatiei financiare si a rezultatului exercitiului, prin intermediul documentelor de sinteza.
● Verificarea si inregistrarea documentelor primare si situatiilor centralizatoare primite de la beneficiar, in limitele legii;
● Evidenta clienti, furnizori si stocuri;
● Intocmirea si completarea documentelor contabile lunare (balanta de verificare, jurnal vanzari, jurnal cumparari, jurnal banca, jurnal casa, registru jurnal, registru inventor, carte mare);
● Intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale conform vectorului fiscal;
● Evidenta mijloacelor fixe si calculul amortizarii;
● Intocmirea si depunerea situatiilor financiare semestriale si anuale(bilant iunie, decembrie);
● Calculul impozitului pe dividende, intocmirea si depunerea declaratiilor privind impozitul pe dividend;
● Calculul impozitului pe veniturile persoanelor fizice si juridice nerezidente.

Consultanta fiscala

● Consultanta fiscala privind legislatia financiar-contabila;
● Acordarea de servicii profesionale privind asistenta de specialitate la intocmirea declaratiilor de impozite si taxe;
● Asistenta privind creantele bugetare (amenzi, penalitati, majorari);
● Asistenta pe perioada controalelor si investigatiilor fiscale;
● Consultanta privind intocmirea de norme si proceduri interne si organizarea fluxului informational;
● Instruirea personalului clientului cu privire la modul de aplicare a reglementarilor din domeniu;
● Informarea periodica asupra modificarilor din domeniul financiar-contabil si fiscal;
● Reprezentarea in relatiile cu organele de control ale Ministerului Finantelor si ITM;
● Identificarea si aplicarea facilitatilor fiscale prevazute in legislatia in vigoare;
● Identificarea politicilor contabile si fiscale adecvate.

Expertiza contabila

Reprezinta controlul registrelor, conturilor si actelor justificative ale unei societati comerciale, cu scopul de a furniza partilor interesate informatiile necesare pentru aflarea solutiilor unei contestatii depuse de una dintre parti.
Expertiza contabila abordeaza urmatoarele aspecte:
● Verificarea gestiunii administratorului;
● Efectuarea inregistrarilor legale in contabilitate;
● Verificarea tuturor Registrelor prevazute de lege;
● Evidentierea si achitarea obligatiilor catre stat rezultate din activitatea contabila;
● Respectarea normelor legale in vigoare in ceea ce priveste avizele si aprobarile necesare administratorului;
● Verificarea tuturor sumelor incasate in numerar de angajati;
● Verificarea tuturor platilor curente efectuate de administrator catre furnizorii de servicii si legalitatea lor;
● Stabilirea prejudiciului cauzat persoanelor juridice si persoanele care se fac vinovate de nerespectarea dispozitiilor legale.

Refaceri situatii contabile

Exista situatii destul de numeroase in care este necesara refacerea situatiei contabile, fie partial, fie in intregime. Activitatea de refacere a contabilitatii presupune urmatoarele operatii:
● Reintocmirea si depunerea raportarilor privind obligatiile salariale. Realizarea si depunerea lor in scopul rectificarii situatiei neplacute;
● Reintocmirea si depunerea declaratiei rectificative privind TVA - taxa pe valoarea adaugata;
● Reintocmirea si depunerea declaratiei rectificative privind obligatiile de plata la bugetul de stat;
● Reintocmirea si depunerea declaratiei rectificative privind impozitul pe profit;
● Refacerea balantei de verificare.

Acest serviciu poate face referire si la societati ce nu au mai avut servicii de contabilitate sau din diferite motive contabilitatea a fost intrerupta pentru o perioada de timp.

Contactati-ne!


Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.